Details

Znanje zaposlenih kot konkurenčna prednost podjetja : primer Gorenje, d.d., Velenje
ID Vesel, Laura (Author), ID Mohorčič Špolar, Vida A. (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (3,07 MB)
MD5: 07CE7DD42B760071EC37AEEB8C052132

Language:Slovenian
Keywords:diplomska dela, andragogika, izobraževanje v podjetjih, razvoj kadrov, intelektualni kapital, človeški kapital, konkurenčnost, pedagoška metodologija
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Vesel]
Year:2012
Number of pages:85 str., [136] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-112203 This link opens in a new window
UDC:374.7
COBISS.SI-ID:48687202 This link opens in a new window
Publication date in RUL:22.10.2019
Views:1744
Downloads:199
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
VESEL, Laura, 2012, Znanje zaposlenih kot konkurenčna prednost podjetja : primer Gorenje, d.d., Velenje [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : L. Vesel. [Accessed 6 April 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=112203
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Social Media Advertising Campaign for QIQO
  3. (Ne)moč kontekstnega oglaševanja
  4. Social network advertisements of Maristella company products
  5. Planning and Analysis of event web advertising
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  3. Analiza digitalne oglaševalske kampanje
  4. Online ad videoproduction
  5. Targeted advertising on social media

Back