Details

Izobraževanje staršev otrok z motnjo v duševnem razvoju : diplomsko delo
ID Kompara, Anja (Author), ID Jelenc-Krašovec, Sabina (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Mažgon, Jasna (Comentor)

.pdfPDF - Presentation file, Download (806,23 KB)
MD5: 543C349497B053EBEC6C94C1BFB76290

Language:Slovenian
Keywords:diplomska dela, andragogika, izobraževanje, izobraževanje staršev, otroci s posebnimi težavami, motnje v duševnem razvoju, pedagoška metodologija
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[A. Kompara]
Year:2011
Number of pages:133 str.
PID:20.500.12556/RUL-112132 This link opens in a new window
UDC:376.4
COBISS.SI-ID:46693730 This link opens in a new window
Publication date in RUL:22.10.2019
Views:1802
Downloads:203
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KOMPARA, Anja, 2011, Izobraževanje staršev otrok z motnjo v duševnem razvoju : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : A. Kompara. [Accessed 27 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=112132
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Tranzicijsko učenje staršev odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju
  2. Izobraževalne možnosti odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju za boljšo družbeno vključenost na Tolminskem
  3. Stališča učencev osnovnih šol do otrok z motnjami v duševnem razvoju
  4. Nekateri ključni dejavniki v procesu socializacije pri otroku z motnjo v duševnem razvoju
  5. Personality traits of children with intellectual disability
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Knjiga v škatli - pripomoček za branje otrok s posebnimi potrebami
  2. Učilnica, prilagojena učencem z motnjo v duševnem razvoju
  3. Kako otroci z motnjami v duševnem razvoju vplivajo na kvaliteto družinskega življenja
  4. Modifikacija vedenja pri otroku z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  5. Quality of life for families of children with intellectual disabilities

Back