Details

Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli : diplomsko delo
ID Suša, Nina (Author), ID Šteh, Barbara (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Trškan, Danijela (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (2,51 MB)
MD5: 6D40D134EB4BD29681CE928FC20EFA36

Language:Slovenian
Keywords:diplomska dela, pedagogika, didaktika, pouk, poučevanje, nadarjeni, pouk zgodovine, pedagoška metodologija
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Suša]
Year:2010
Number of pages:131 str.
PID:20.500.12556/RUL-112101 This link opens in a new window
UDC:371.212.3
COBISS.SI-ID:44093026 This link opens in a new window
Publication date in RUL:22.10.2019
Views:10448
Downloads:274
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
SUŠA, Nina, 2010, Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : N. Suša. [Accessed 17 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=112101
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  2. Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
  3. Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  4. Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
  5. Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  2. Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
  3. Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  4. Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
  5. Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju

Back