Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Učenje tujega jezika s pomočjo mobilnih aplikacij / Fremdsprachenlernen mit mobilen Applikationen
ID
Zof, Anja
(
Author
),
ID
Retelj, Andreja
(
Mentor
)
More about this mentor...
PDF - Presentation file,
Download
(4,23 MB)
MD5: 20262A4B70C8CED448C86652C773DDFC
Image galllery
Abstract
Osrednja tema magistrskega dela z naslovom Učenje tujih jezikov s pomočjo mobilnih aplikacij je uporaba mobilnih aplikacij pri samostojnem učenju tujih jezikov. V teoretičnem delu je predstavljena definicija mobilnega učenja, njegov razvoj, teorije učenja, ki so povezane z mobilnim učenjem, pomen medijske didaktike, značilnosti ter prednosti in slabosti tovrstnega učenja. Predstavljene so tudi mobilne ponudbe (podcasti in mobilne aplikacije), s katerimi se lahko posamezniki učijo tujega jezika. V nadaljevanju teoretičnega dela je predstavljena definicija in značilnosti avtonomnega učenja. Pomemben del magistrskega dela predstavlja pregled posameznih mobilnih aplikacij, v katerem so opredeljeni tipi nalog, jezikovne kompetence, nivo znanja, vsebine in slovnične strukture, ki jih je možno zaslediti pri posamezni mobilni aplikaciji. Empirični del temelji na ugotovitvah iz anketnega vprašalnika in intervjujev, ki smo ga opravili s študenti. Zanimal nas je predvsem njihov odnos do učenja s pomočjo mobilnih aplikacij. V zaključku so povzete ugotovitve.
Language:
German
Keywords:
mobilno učenje
,
avtonomno učenje
,
učenje tujih jezikov
,
mobilne aplikacije
Work type:
Master's thesis/paper
Organization:
FF - Faculty of Arts
Year:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-111909
Publication date in RUL:
17.10.2019
Views:
3380
Downloads:
358
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZOF, Anja, 2019,
Učenje tujega jezika s pomočjo mobilnih aplikacij / Fremdsprachenlernen mit mobilen Applikationen
[online]. Master’s thesis. [Accessed 30 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=111909
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Title:
Foreign Language Learning with Mobile Applications
Abstract:
The main topic of the master’s thesis Foreign Language Learning with Mobile Applications is the use of mobile applications in autonomous learning of foreign languages. The theoretical part presents the definition of mobile learning, its development, learning theories related to mobile learning, the importance of media didactics, the characteristics and advantages as well the disadvantages of this kind of learning. It also presents mobile offers (podcasts and mobile applications) that can help individuals learn a foreign language. In the continuation follows the definition and characteristics of autonomous learning. An important part of the master's thesis is an overview of individual mobile applications, which defines types of tasks, language competences, level of knowledge, content and grammatical structure that can be found in each mobile application. The empirical part is based on the findings from a questionnaire and interviews with students. We were particularly interested in their attitude towards learning through mobile applications. In the conclusion we summarize the findings.
Keywords:
mobile learning
,
autonomous learning
,
foreign language learning
,
mobile applications
Similar documents
Similar works from RUL:
Uporaba mobilnih aplikacij pri pouku geografije
Teorija kritičnega obdobja in njeni vplivi na poučevanje in učenje angleščine kot tujega jezika
Učne strategije pri slušnem razumevanju skozi kratke filme
Vpliv anksioznosti na razvijanje govornih zmožnosti pri pouku tujega jezika
Uresničevanje evropske tujejezikovne politike v slovenskih osnovnih šolah
Similar works from other Slovenian collections:
Razvoj mobilne aplikacije za sprotno učenje tujih jezikov
Na pot monografiji
Vključevanje učenja o človekovih pravicah v učenje tujega jezika
1st grade English pedagogy readiness
Zgodnje učenje tujega jezika s stališča slovenskih in španskih staršev
Back