Nedavno objavljena aktivnost "Skrivnosti prevodne niti" vključuje tako znanstvene, kot tudi inženirske elemente. Sledi korakom procesa, ki je sestavni del ISLE (ang. Investigative science learning environment). ISLE je ogrodje za učenje fizike, ki simulira delo znanstvenikov. V tem magistrskem delu smo raziskovali podobnosti in razlike v pristopu k aktivnosti "Skrivnosti prevodne niti" med študenti fizike in študenti elektrotehnike. Primerjali smo tudi pristop študentov, ki so imeli izkušnje le s klasičnim, frontalnim poukom, in pristop študentov, ki imajo tri semestre izkušenj s procesom ISLE. Poleg tega je bil eden izmed ciljev magistrske naloge še preveriti ali motivacijski uvod vpliva na uspešnost študentov pri reševanju problema.
Primerjali smo delo osmih skupin s tremi študenti v posamezni skupini. Študije vseh primerov so bile narejene tako z neposrednim opazovanjem dela študentov, kot tudi s snemanjem in kasnejšo videoanalizo njihovega dela. Ugotovili smo, da so študetni fizike opazili in razložili več različnih lastnosti prevodne niti, svoje razmišljanje podprli z več različnimi reprezentacijami in bolj temeljito testirali svoje razlage. Ugotovili smo tudi, da so študenti elektrotehnike v času svojega študija razvili boljši občutek za velikost fizikalnih količin povezanih z analizo električnih vezij. Opazili smo, da so večinoma le študenti z izkušnjami s procesom ISLE napovedali (artikulirali) izide testnih poskusov. Ti študenti so bili tudi edini, ki so predlagali več različnih razlag za opažen pojav. Poleg tega smo opazili še, da ni nobne razlike med uspešnostjo pri reševanju problemov med študenti z in študenti brez motivacijskega uvoda in tudi, da so vsi študenti bili enako uspešni pri iskanju načinov uporabe prevodne niti, ne glede na to ali so se o fiziki prevodne niti naučili ob aktivnosti ali pa so o fiziki prevodne niti slišali na tradicionalnem predavanju.
|