V diplomski nalogi je predstavljen način ustvarjanja interaktivnega modela, ki bo arhitektom pomagal pri pripravi podobnih interakcij z lastnih modelov z uporabo programske opreme Unity. V sodelovanju z arhitektom sem ustvarila interaktivni model, ki služi kot primer prikaza zmožnosti programske opreme Unity z vsemi možnimi izidi, ki jih le-ta ponuja. V diplomski nalogi so prikazani koraki dodajanja interakcij statičnemu 3D modelu in predstavljene značilnosti programske opreme Unity. Rezultat tega je arhitekturni interaktivni sprehod. Prikazana je druga perspektiva uporabe Unity, ne samo kot orodje za razvijanje računalniških iger.
Diplomska naloga prikazuje pomembnost 3D vizualizacije in zmožnost ne samo boljše izgradnje, temveč tudi izboljšave oblikovanja in funkcionalnosti z uporabo programske opreme za simulacijo realnih situacij in zagotavljanje interakcij. Programska oprema ustvarja boljšo perspektivo videza zgradb, še preden se te zgradijo. Z uporabo le-te bodo arhitekti prihranili čas pri ustvarjanju modela in pri vrednotenju, če je model primeren za potrebe uporabnika. V diplomski nalogi sem uporabila programsko opremo Unity, ki se je sprva uporabljala kot igralno okolje, vendar se je kasneje obseg funkcionalnosti povečal za uporabo v realnih situacijah, kot so na primer arhitekturna vizualizacija in interaktivni sprehodi. Želim demonstrirati, da je programska oprema enostavna za uporabo in da omogoča arhitektom doseganje boljših rezultatov pri delu s strankami.
|