Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Oglaševalni plakati na Kitajskem v 21. stoletju – Analiza in vloga oglaševalnih plakatov »ohranjanja civiliziranosti in ustvarjanja novih trendov«
ID
Kšela, Sanela
(
Author
),
ID
Vampelj Suhadolnik, Nataša
(
Mentor
)
More about this mentor...
PDF - Presentation file,
Download
(2,66 MB)
MD5: 72A89BEDDB7A4B22D38282A857C1D48E
Image galllery
Abstract
V magistrskem delu bom obravnavala oglaševalne plakate serije »kitajskih sanj« (Zhongguo meng ???) političnega programa »ohranjanja civiliziranosti in ustvarjanja novih trendov (jiang wenming shu xinfeng ??????), ki so se začeli pojavljati po letu 2013 na Kitajskem. S pomočjo literature in virov, lastne raziskave in analiziranja, bom raziskala začetek politike »kitajskih sanj«, zgodovino oglaševalnih plakatov na Kitajskem, njihovo sporočilnost, krajevni izvor, prisotnost tradicionalne (konfucijanske, budistične in daoistične) in sodobne simbolike ter politično vlogo. V analizo bo zajetih 176 oglaševalnih plakatov, ki so na podlagi sporočilnosti naslovnih sloganov in slikovne vsebine razdeljeni v tri kategorije: politika »kitajskih sanj«, tradicionalne in sodobne vrednote ter okoljevarstvena problematika in oskrba s hrano. Plakati prihajajo iz 24 različnih lokacij, ki jih delimo na sedem geografskih območij: (S, SV, SZ, osrednja Kitajska, J, JZ in V). V nalogi bo prikazana vsebina plakatov, različni slogi (kmečko slikarstvo, rezljanke, glinene figure, karikature in redukcija lesoreznega printa) ter vplivi posameznih krajev na izdelavo plakatov. Cilj magistrskega dela je torej predstaviti izvor oglaševalnih plakatov, analizirati simboliko, politično vlogo in rabo oglaševalnih plakatov po letu 2013.
Language:
Slovenian
Keywords:
kitajska simbolika
,
kitajska tradicija
,
kitajska umetnost
,
oglaševalni plakati
,
vloga oglaševalnih plakatov
Work type:
Master's thesis/paper
Organization:
FF - Faculty of Arts
Year:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-109317
Publication date in RUL:
30.08.2019
Views:
1047
Downloads:
211
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Chinese
Title:
中国21世纪的公益广告——“讲文明树新风”公益广告的分析与作用
Abstract:
x
Keywords:
x
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back