izpis_h1_title_alt

Oglaševalni plakati na Kitajskem v 21. stoletju – Analiza in vloga oglaševalnih plakatov »ohranjanja civiliziranosti in ustvarjanja novih trendov«
Kšela, Sanela (Author), Vampelj Suhadolnik, Nataša (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (2,66 MB)

Abstract
V magistrskem delu bom obravnavala oglaševalne plakate serije »kitajskih sanj« (Zhongguo meng ???) političnega programa »ohranjanja civiliziranosti in ustvarjanja novih trendov (jiang wenming shu xinfeng ??????), ki so se začeli pojavljati po letu 2013 na Kitajskem. S pomočjo literature in virov, lastne raziskave in analiziranja, bom raziskala začetek politike »kitajskih sanj«, zgodovino oglaševalnih plakatov na Kitajskem, njihovo sporočilnost, krajevni izvor, prisotnost tradicionalne (konfucijanske, budistične in daoistične) in sodobne simbolike ter politično vlogo. V analizo bo zajetih 176 oglaševalnih plakatov, ki so na podlagi sporočilnosti naslovnih sloganov in slikovne vsebine razdeljeni v tri kategorije: politika »kitajskih sanj«, tradicionalne in sodobne vrednote ter okoljevarstvena problematika in oskrba s hrano. Plakati prihajajo iz 24 različnih lokacij, ki jih delimo na sedem geografskih območij: (S, SV, SZ, osrednja Kitajska, J, JZ in V). V nalogi bo prikazana vsebina plakatov, različni slogi (kmečko slikarstvo, rezljanke, glinene figure, karikature in redukcija lesoreznega printa) ter vplivi posameznih krajev na izdelavo plakatov. Cilj magistrskega dela je torej predstaviti izvor oglaševalnih plakatov, analizirati simboliko, politično vlogo in rabo oglaševalnih plakatov po letu 2013.

Language:Slovenian
Keywords:kitajska simbolika, kitajska tradicija, kitajska umetnost, oglaševalni plakati, vloga oglaševalnih plakatov
Work type:Master's thesis/paper (mb22)
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2019
Views:125
Downloads:25
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only to logged in users.
:
Share:AddThis
AddThis uses cookies that require your consent. Edit consent...

Secondary language

Language:Chinese
Title:中国21世纪的公益广告——“讲文明树新风”公益广告的分析与作用
Abstract:
x

Keywords:x

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Comments

Leave comment

You have to log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back