Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Avtomatsko vijačenje s sodelujočim robotom
ID
VIDMAR, PRIMOŽ
(
Author
),
ID
Mihelj, Matjaž
(
Mentor
)
More about this mentor...
PDF - Presentation file,
Download
(2,84 MB)
MD5: 69BA2AFF05E2D3B3998582C1A109A753
Image galllery
Abstract
V današnjem svetu se področje robotike in avtomatizacije zelo hitro razvija. Včasih so bili roboti in njihovo delovno območje varnostno ograjeni in človekova prisotnost ni bila priporočljiva. Sedaj srečamo vse več sodelujočih robotov. To pomeni, da so varnostno napredni in pripravljeni za delo s človekom. S tem se je izboljšala hitrost in učinkovitost dela, saj določene stvari človek naredi hitreje. V diplomskem delu smo se srečali s sodelujočim robotom Fanuc CR-7iA. Glede na to, da je ta narejen za delo s človekom ali delo brez njega, smo v naši aplikaciji poskušali prikazati sodelovanje robota in človeka. Odločili smo se za aplikacijo varnega avtomatskega vijačenja z vijačnikom Kolver. V diplomskem delu smo opisali robotsko celico in njegovo strojno opremo. Na kratko smo predstavili programsko opremo posameznega krmilnika. Razložili smo delovanje varnostnega sistema na vijačniku, ki smo ga dimenzionirali sami, in vse ostale operacije, ki so potrebne za aplikacijo. Na koncu smo vključili in razložili delo robota in človeka.
Language:
Slovenian
Keywords:
sodelujoči roboti
,
Fanuc CR-7iA
,
varnostni sistem
,
vijačenje
Work type:
Bachelor thesis/paper
Organization:
FE - Faculty of Electrical Engineering
Year:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-108681
Publication date in RUL:
11.07.2019
Views:
2895
Downloads:
437
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VIDMAR, PRIMOŽ, 2019,
Avtomatsko vijačenje s sodelujočim robotom
[online]. Bachelor’s thesis. [Accessed 20 June 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=108681
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Title:
Automatic screwing with a collaborative robot
Abstract:
Robotics and automation are evolving very fast these days. In the past robots with their working space had to be seperated from human with safety elements like safety fence and human presence was not allowed. Nowadays we can see more and more collaborative robots. This means that they have advanced safety and are ready to work with humans. This has greatly improved the speed and efficiency of work, since certain things make people faster. In this work we have met with the collaborative robot Fanuc CR-7iA. This robot is designed to work with humans as well as witohout them. In our application, we tried to show the cooperation of robots and humans. We decided to make safe screwdriving application with Kolver automatic screwdriver. In diploma thesis we described robot cell and its hardware. We briefly presented the software of each controller. We explained the operation of the safety system on the screwdriver, which we have constructed ourselves, and all other operations, which are necessary for the applicaton. Finally, we included and explained operations of a robot and a human.
Keywords:
collaborative robots
,
Fanuc CR-7iA
,
safety system
,
screwdriving
Similar documents
Similar works from RUL:
Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in govorno-jezikovnimi motnjami pri pouku književnosti
Razvijanje socialnih spretnosti v razredih z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Domače naloge in družine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Ocena lastne usposobljenosti predmetnih učiteljev za delo z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in dejavniki vpliva
Similar works from other Slovenian collections:
Primerjava kakovosti mišljenja med učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja in učenci brez primanjkljajev
Usmerjanje učencev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Socialna sprejetost dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU)
Back