Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Repository of the University of Ljubljana
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Details
Sporočila za javnost na družbenih medijih
ID
Kraševec, Pia
(
Author
),
ID
Verčič, Dejan
(
Mentor
)
More about this mentor...
PDF - Presentation file,
Download
(2,33 MB)
MD5: ADC8B7B14FC8FD3B49A6C69A30500107
Image galllery
Abstract
Živimo v turbolentnih časih, kjer se družbene in tehnološke smernice hitro spreminjajo, vse industrije pa se prilagajajo digitalnemu svetu. Ena izmed teh industrij je glasbena industrija, kjer sporočanje novic poteka izven okvirjev tradicionalnih medijev. Sporočila za javnost so se prelevila v objave na družbenih medijih, saj imajo tako večji doseg publike, hkrati pa omogočajo kreativnejši in dvosmerni način komuniciranja. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretskega opisa transformacij od tradicionalnega sporočila za javnost do objave na družbenih medijih in pa študije primera, ki temelji na kanadskem predstavniku glasbene kulture, nastopajočim pod imenom Drake, in njegovim načinom podajanja informacij sledilcem v obliki objav na družbenih medijih.
Language:
Slovenian
Keywords:
odnosi z javnostmi
,
sporočilo za javnost
,
objava na družbenih medijih
,
glasbena industrija
,
Drake
Work type:
Bachelor thesis/paper
Organization:
FDV - Faculty of Social Sciences
Year:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-108371
COBISS.SI-ID:
36312157
Publication date in RUL:
29.06.2019
Views:
2605
Downloads:
311
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRAŠEVEC, Pia, 2019,
Sporočila za javnost na družbenih medijih
[online]. Bachelor’s thesis. [Accessed 17 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=108371
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Title:
Social media releases
Abstract:
We live in turbolent times, where social and technological guidelines are changing rapidly and all industries are adapting to the digital world. One of these industries is the music industry, where news reporting goes beyond traditional media frameworks. Traditional press releases have transformed into social media press releases since they have a greater audience reach while at the same time allowing a more creative twoway communication. The thesis consists of a theoretical description of transformations from a traditional press release to a social media press release and a case study based on a Canadian pride and joy of musical culture, performing under the name od Drake and his way of providing information to his followers in the form of social media press releases.
Keywords:
Public relations
,
press release
,
social media release
,
music industry
,
Drake
Similar documents
Similar works from RUL:
Prilagajanje slovenskega pravnega sistema pravu Evropske unije
Pravni vidiki bančnega sistema Evropske unije
Organizacija, organiziranost in delovanje državnega pravobranilstva
Benjamin Flander: Pozitivna diskriminacija. Ljubljana: Založba FDV, 2004
Izjeme iz evropskega pravnega reda
Similar works from other Slovenian collections:
Merjenje prava in institucij
Pravna ureditev prostorskega načrtovanja
Pravni vidik marketinga
Pozitivna diskriminacija
Pravica dajanja na voljo javnosti
Back