izpis_h1_title_alt

Vpliv filmov o manjšinah pri oblikovanju sodobne kitajske družbe in identitete v času od nastanka LRK (1949) do začetka kulturne revolucije (1966)
ID Krštinc, Monika (Author), ID Rošker, Jana S. (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Veselič, Maja (Co-mentor)

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,55 MB)
MD5: 5C9D840CF004DF04EBB6990A74C5779B

Abstract
V magistrski nalogi sem poskušala predstaviti, kako je prikazovanje filmov o etničnih manjšinah vplivalo na oblikovanje sodobne kitajske družbe in identitete v obdobju od ustanovitve Ljudske republike Kitajske leta 1949 do začetka kulturne revolucije 1966. To je obdobje prilagajanja komunistične politike kitajskim razmeram z idejo o sodelovanju vseh družbenih slojev. Gradnja nove nacionalne identitete je postala nujno potrebna za združitev takrat šibke in od vojn utrujene multietnične države. Novo nacionalno identiteto so gradili v nasprotju z manjšinskimi kulturami, ki so bile prikazane v binarnem razmerju. Na primer: manjšine so bile upodabljanje kot eksotične, barvite in primitivne, medtem ko so hansko večino predstavljali kot združeno, monoetnično in moderno. Hkrati se je dogajala identifikacija etničnih manjšin in asimilacija le-teh v enotno multietnično državo. Film se je v rokah Kitajske komunistične partije podredil političnim namenom. Prikaz kulturnih in etničnih razlik ni bil namenjen spodbujanju raznolikosti, nasprotno: služil je asimilaciji kitajskega prebivalstva na podlagi nacionalne enotnosti in politične kohezije. Naloga filmov o manjšinah je bila prikazati idejo, da so le-te dobro in prostovoljno vključene v kitajski narod. Prikazane so bile nasmejane in vesele, da tvorijo kitajsko multietnično državo. Njihovo razpoloženje se je prikazovalo s petjem in plesom, ki je temeljil na šegah in navadah. Kljub popolnemu nadzoru Kitajske komunistične partije nad vsemi vidiki produkcije filmov je še vedno prihajalo do odstopanj. Mnogi filmi so bili prepovedani ali pa so bile zahtevane vsebinske spremembe.

Language:Slovenian
Keywords:etnične manjšine, filmi o manjšinah, nacionalna identiteta
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FF - Faculty of Arts
Year:2019
PID:20.500.12556/RUL-106121 This link opens in a new window
Publication date in RUL:30.01.2019
Views:759
Downloads:141
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:Chinese
Title:从中华人民共和国成立(1949年)到文化大革命(1966年)开始,少数民族电影对现代中国社会和形象
Abstract:
在硕士论文中,我讨论了电影中少数民族的表现形式,以及它如何影响现代中国社会和民族形象的形成。从1949年中华人民共和国成立到1966年文化大革命的开始。在这个时代,共产主义适应中国的条件。 对于一个正在为上一次战争的后续而奋斗的国家来说,建立新的民族形象是尤为重要的。 为了建立国家新的民族认同,少数群体与大多数汉族人口形成鲜明对比。 他们以二元关系显示。 电影掌握在中共手中,服从于政治目的。文化和种族差异的表现并非旨在促进多样性。它有助于团结中国人民。其目的是表明少数民族幸福而自愿地参与中华民族。因此,少数民族显示出微笑和愉快。 根据他们的习俗和传统,他们表示为歌唱和舞蹈。 尽管中共完全控制了电影的各个方面,但仍存在偏差。 在这段时间许多电影被禁止或改编。

Keywords:&#23569, &#25968, &#27665, &#26063, &#23569, &#25968, &#27665, &#26063, &#29255, &#22269, &#23478, &#35748, &#21516

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back