Details

Poučevanje o migracijah in njihovih posledicah pri pouku geografije v osnovni šoli : magistrsko delo
ID Šepec, Brigita (Author), ID Resnik Planinc, Tatjana (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Zupančič, Jernej (Comentor)

.pdfPDF - Presentation file, Download (742,06 KB)
MD5: F8B45D2C353C0793A558974525F61E6C

Language:Slovenian
Keywords:magistrska dela, bolonjska magistrska dela, geografske diplome, šolska geografija, učni načrti, osnovna šola, migracije
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:FF - Faculty of Arts
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[B. Šepec]
Year:2018
Number of pages:86 str.
PID:20.500.12556/RUL-104474 This link opens in a new window
UDC:91:37
COBISS.SI-ID:67760738 This link opens in a new window
Publication date in RUL:08.10.2018
Views:2536
Downloads:308
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠEPEC, Brigita, 2018, Poučevanje o migracijah in njihovih posledicah pri pouku geografije v osnovni šoli : magistrsko delo [online]. Master’s thesis. Ljubljana : B. Šepec. [Accessed 15 March 2025]. Retrieved from: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=104474
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:geographical education, migration, curriculum, primary school

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Opinions of teachers and primary education students on the use of literary language from the first to fifth grade of primary school
  2. Študij razrednega pouka na slovenskih pedagoških fakultetah od štud. l. 2009/10 dalje
  3. Stimulants and obstacles on primary teacher's professional development way
  4. Factors influencing the use of literary language by classroom teachers
  5. Primary teachers' viewpoints and subjective theories about classroom discipline
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  2. Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
  3. Poučevanje začetnega naravoslovja v kontekstu profesionalnega razvoja bodočih učiteljev razrednega pouka
  4. Pogled osnovnošolskih učiteljev na pomen samorefleksije pri njihovem profesionalnem razvoju
  5. Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za delo na daljavo v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju

Back