izpis_h1_title_alt

Proces revitalizacije in umeščanje »eating out« v javni mestni prostor: primer »Odprta kuhna« v Ljubljani
ID Istenič, Barbara (Author), ID Hočevar, Marjan (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

.pdfPDF - Presentation file, Download (1,08 MB)
MD5: 4E2B1F13ED5FD12468E1CF43D8427A88

Abstract
Magistrsko delo se osredotoča na namen priljubljenega kulinaričnega dogodka »Odprta kuhna« in njegovo dejansko uporabo (razmerje med komercialnostjo in sociabilnostjo), tipologijo uporabnikov (medsebojni vpliv uporabnikov in ponudnikov storitev), vpliv dogodka »Odprta kuhna« na javno življenje v Ljubljani in na vlogo lokacije kot prizorišča javnega (fiksnost in premakljivost prizorišč). Na podlagi naštetega, v začetku raziskovanja predpostavljam vpliv dogodka »Odprta kuhna« na delovanje osrednje ljubljanske tržnice na Pogačarjevem trgu v Ljubljani, kot urbanega javnega prostora, in bližnjih lokacij v celoti. Predpostavljam, da prizoriščnost tržnice omogoča diverzificirano dogodkovnost. Ključna relevantnost se izkazuje v pomenu dogodkovnosti in prizoriščnosti pri vzpostavljanju sodobnega razumevanja javnega v fizičnem prostoru. Med raziskovanjem prizoriščnosti, definiram simbolnost, občasnost, razločljivost in dogodkovnost tržnice. Slednje je analizirano na teoretski in empirični podlagi (intervjuji), s poudarkom na raziskovanju javnega prostora, revitalizacije, prehrambnih trendov in pomena hrane, lokacije (Pogačarjev trg), mestne tržnice, dogodka »Odprta kuhna« in njegovih obiskovalcev (navade prehranjevanja izven doma oziroma »eating out«).

Language:Slovenian
Keywords:Prehranjevanje izven doma, urbani javni prostor, tržnica, revitalizacija
Work type:Master's thesis/paper
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:2018
PID:20.500.12556/RUL-103849 This link opens in a new window
COBISS.SI-ID:35841373 This link opens in a new window
Publication date in RUL:27.09.2018
Views:1174
Downloads:299
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Revitalization process and positioning of eating out in an urban public space: on example of »Odprta kuhna« in Ljubljana
Abstract:
Master's thesis focuses on the purpose of the popular culinary event »Odprta kuhna« and its actual use (the relationship between commercialism and sociability), typology of users (interaction between users and service providers), impact of event »Odprta kuhna« on public life in Ljubljana and location’s role as a public venue (fixedness and mobility of venues). In the beginning of the research, I assume the influence of event »Odprta kuhna« on the operation of the Ljubljana’s central grocery market at Pogačarjev trg in Ljubljana, as an urban public space, and the surrounding locations. I assume that the venue of the market allows for diversified happenings. Key relevance is shown in the sense of happenings and the venue in the establishment of a modern understanding of public in the physical space. While researching the venue, I define symbolism, occasionality, distinctiveness and market happenings. The latter is analyzed on a theoretical and empirical basis (interviews), with emphasis on exploration of public space, revitalization, food trends and importance of food, location (Pogačarjev trg), city market, event »Odprta kuhna« and its visitors (eating habits outside the home, »eating out«).

Keywords:Eating out, urban public space, market, revitalization

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back