Details

Analiza odločanja porabnikov za nakup obutve : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Pleško, Marija (Author), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/plesko707.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:trženje, čevljarstvo, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, trg, raziskave, analiza
Work type:Final paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:EF - School of Economics and Business
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[M. Pleško]
Year:2017
Number of pages:I, 25, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-101006 This link opens in a new window
UDC:339.13
COBISS.SI-ID:24175590 This link opens in a new window
Publication date in RUL:01.05.2018
Views:1143
Downloads:116
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
PLEŠKO, Marija, 2017, Analiza odločanja porabnikov za nakup obutve : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : M. Pleško. [Accessed 17 July 2025]. Retrieved from: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/plesko707.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Title:Analysis of consumer decision making in case of buying footwear
Keywords:marketing, shoemaking, purchasing, decision making, consumer behaviour, market, research, analysis

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Testna anksioznost in bralne učne strategije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
  3. Pomen učenja in razvijanja samozagovorniških spretnosti pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Aktivnosti na čustvenem in socialnem področju za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Samoregulacija učenja gimnazijcev s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Izvršilne funkcije pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  2. Kako učitelji razumejo učne težave otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  3. Razvoj grafomotorike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  4. Vloga inkluzivnega pedagoga pri obravnavi otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  5. Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja

Back