Details

Pravne in politične omejitve mednarodnih organizacij pri izrekanju sankcij : primer Organizacije združenih narodov in Evropske unije
ID Vatovec, Katarina (Author), ID Šabič, Zlatko (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_vatovec-katarina.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Keywords:Organizacija združenih narodov, United Nations Organization, Evropska unija, European Union, Mednarodno pravo, Mednarodni odnosi, Sankcije (Mednarodno pravo), Doktorske disertacije
Work type:Dissertation
Typology:2.08 - Doctoral Dissertation
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[K. Vatovec]
Year:2015
Number of pages:406 str.
PID:20.500.12556/RUL-100316 This link opens in a new window
UDC:341:327(043.3)
COBISS.SI-ID:33525597 This link opens in a new window
Publication date in RUL:22.03.2018
Views:1810
Downloads:341
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
VATOVEC, Katarina, 2015, Pravne in politične omejitve mednarodnih organizacij pri izrekanju sankcij : primer Organizacije združenih narodov in Evropske unije [online]. Doctoral dissertation. Ljubljana : K. Vatovec. [Accessed 16 April 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/doktorska_dela/pdfs/dr_vatovec-katarina.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:International law, International relations, Sanctions (International law), Doktorske disertacije

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Poučevanje angleščine v osnovni šoli
  2. Poučevanje angleščine na zgodnji stopnji po metodi Helen Doron
  3. Motivacija za učenje angleščine v drugi triadi
  4. Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
  5. Medgeneracijsko poučevanje angleščine kot tujega jezika
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Anksioznost pri govorjenju angleščine kot tujega jezika v osnovni šoli
  2. Romski učenci in učenje tujega jezika v osnovni šoli
  3. Applying the Vaughan method when teaching English as a foreign language in Spain
  4. Znanje tujega jezika v osnovni šoli
  5. Vključevanje elementov kulture v pouk angleščine na razredni stopnji

Back