1. Oglaševanje kmetijskih pridelkov v slovenskih medijihMojca Andrejašič, 2010, undergraduate thesis Keywords: marketing, trženje, kmetijski proizvodi, oglaševanje, televizijsko oglaševanje, občila, cene, televizija, ankete Full text (file, 835,14 KB) |
|
3. Razvoj metod merjenja gledanosti televizijeDarinka Suhadolnik, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, televizija, meritve, uporabniki, metode, modeli, primerjave, mednarodne primerjave, razvoj, trg Full text (outside link) |
4. Oglaševanje na medorganizacijskih trgih na primerih slovenskih proizvodnih podjetijKlemen Urbančnik, 2003, undergraduate thesis Keywords: gospodarske družbe, trženje, medorganizacijsko trženje, ekonomska propaganda, oglas, sredstva javnega obveščanja, televizija, radio, tisk, Internet, primeri Full text (outside link) |
5. Podjetniški vidik neposrednega odzivnega trženja prek televizijeDanijel Hubman, 2003, master's thesis Keywords: trženje, direktno trženje, televizija, organizacija, mednarodne primerjave, baze podatkov, case study, Srednja Evropa, Vzhodna Evropa Full text (outside link) |
6. Medijsko načrtovanje s podporo telemetrijeAndreja Kornhauzer, 2004, undergraduate thesis Keywords: trženje, poslovno komuniciranje, sredstva javnega obveščanja, tisk, radio, televizija, odnosi z javnostjo, segmentacija, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
|
|
|