|
2. Odnosi z javnostmi in podoba nepridobitne organizacijeValentin Koloini, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, komuniciranje, odnosi z javnostjo, neprofitne organizacije, identiteta podjetja, strateško planiranje, izvajanje, stroški, cilj, meritve, krize Full text (outside link) |
3. Plakat kot medij političnega oglaševanjaLeon Mihalič, 2002, undergraduate thesis Keywords: volitve, politični sistemi, politična psihologija, oglas, propaganda, trženje, odnosi z javnostjo, medosebni odnosi, komuniciranje, komunikacije, sredstva javnega obveščanja, analiza, primeri Full text (outside link) |
4. Interaktivni mediji v tržnem komuniciranjuMateja Perenič, 2002, undergraduate thesis Keywords: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, informacijska tehnologija, Internet, oglas, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, pospeševanje prodaje Full text (outside link) |
|
6. Odnosi s finančnimi javnostmiBarbara Gril Razboršek, 2003, undergraduate thesis Keywords: finančni trg, trg kapitala, borze, komuniciranje, odnosi z javnostjo, delničarji, finančni posredniki, sredstva javnega obveščanja, planiranje, raziskave, analiza Full text (outside link) |
7. Prirejanje dogodkov kot oblika komunikacije podjetja z okoljemBoštjan Hribovšek, 2003, undergraduate thesis Keywords: trženje, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, promocija, dogodek, planiranje, raziskave, kreativnost, vrednotenje, razstave, sejmi Full text (outside link) |
8. Slovenija kot blagovna znamkaValentina Nahtigal, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, blagovne znamke, image, korporacija, država, promocija, programi, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, trendi Full text (outside link) |
9. Vpliv tržnega komuniciranja na povpraševanje po tobačnih izdelkihMartina Bandelj, 2003, undergraduate thesis Keywords: tobačna industrija, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, povpraševanje, zakonodaja Full text (outside link) |
|