1. Pomen poslovnih daril z zornega kota trženjaMateja Trtnik, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza Full text (outside link) |
2. Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetjaVeronika Strgar, 2005, master's thesis Keywords: mednarodno podjetje, blagovne znamke, trendi, strategija, partnerstvo, konkurenčne prednosti, sodelovanje, tveganje, kvalitativna analiza, case study Full text (outside link) |
|
4. Izkustvene skupnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetjaMonika Lisjak, 2005, master's thesis Keywords: podjetje, poslovanje podjetja, konkurenčne prednosti, sposobnosti, znanje, case study, Slovenija, Gorenje, kvantitativna analiza, kvalitativna analiza Full text (outside link) |
5. Kvantitativni dejavniki podjetniške krizeAleksandra Mrgole, 2007, master's thesis Keywords: podjetništvo, krize, raziskave, kvalitativna analiza, kvantitativna analiza, case study, Slovenija, čevljarstvo, Planika Kranj Full text (outside link) |
|
|
8. Motnje hranjenja žensk v povezavi s tekomTina Petrovčič, 2013, undergraduate thesis Keywords: ženske, motnje hranjenja, bulimija, anoreksija, kompulzivno prenajedanje, športna aktivnost, tek, intervju, vprašalnik, kvalitativna analiza Full text (outside link) |
|
10. Business research methodsWilliam G. Zikmund, 2003, higher education textbook Keywords: podjetje, raziskave, informacijski sistemi, obvladovanje znanja, teorija, etika, raziskovalno delo, faze, kvalitativna analiza, metode, podatki, meritve, vzorčenje, analiza, multivariatna analiza, poročila, enterprises, research, information systems, knowledge management, theory, ethics, research work, phases, qualitative analysis, methods, data, measurements, sampling, analysis, multivariate analysis, reports Full text (outside link) |