1. Analiza reforme slovenske državne uprave kot dejavnika konkurenčne sposobnosti nacionalnega gospodarstvaPrimož Pevcin, 2002, master's thesis Keywords: Slovenija, gospodarstvo, konkurenčnost, državna uprava, dejavnost, izvajanje, problematika, efektivnost, reforme, ekonomska rast, mednarodne primerjave Full text (outside link) |
2. Učinkovitost, tveganje in donosnost slovenskega trga kapitalaMarta Velkavrh, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, finančni trg, trg kapitala, donos, tveganje, efektivnost, davki, likvidnost, informacije, modeli, testi Full text (outside link) |
3. Prednosti izbrane metodologije pri razvoju poslovnih informacijskih sistemov na primeru Zavarovalnice SlovenicaMojca Hiti Šketa, 2002, master's thesis Keywords: Slovenija, podjetje, razvojni projekti, informacijska tehnologija, informacijski sistemi, metodologija, efektivnost, izboljšave, projektna organizacija, izvajanje, problematika, case study Full text (outside link) |
4. Kritična obravnava metode benchmarking s primerom v družbi DeloAlojz Slavko Bogataj, 2002, master's thesis Keywords: trženje, benchmarking, planiranje, analiza, teoretični vidik, razvoj, dejavnost, naloga, modeli, faze, organizacijske strukture, produkcija, efektivnost, primeri Full text (outside link) |
|
6. Analiza učinkov uvajanja sistema kakovosti po VDA 6.1 v izbrano proizvodno podjetjeSergej Ferfila, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, poslovanje podjetja, zagotavljanje kvalitete, standardi, celovita kontrola kvalitete, organizacija, efektivnost, avtomobilska industrija, primeri Full text (outside link) |
|
8. Vpliv neposrednih tujih investicij na učinkovitost poslovanja svetovalnih podjetij v SlovenijiMojca Cafuta, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, svetovanje, podjetje, financiranje, kapital, neposredne tuje investicije, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, efektivnost, komparacije, analiza Full text (outside link) |
9. Vzpon spletnega oglaševanja v Sloveniji in njegova vloga v medijskem spletuAljoša Jenko, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, nova ekonomija, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, tipi, ekonomska rast, sredstva javnega obveščanja, inovativnost, cena, efektivnost, direktno trženje Full text (outside link) |
10. Spletno oglaševanje in prispevek novega medija k promociji podjetijMarina Bučar, 2002, undergraduate thesis Keywords: nova ekonomija, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, podjetje, promocija, strategija trženja, efektivnost, oglas, modeli Full text (outside link) |