|
|
3. Agilni razvoj časopisnega portala po metodi ScrumJanez Urevc, 2012, undergraduate thesis Keywords: Scrum, agilne metodologije, Planning Poker, ocenjevanje zahtevnosti, uporabniška zgodba, Drupal, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (outside link) |
4. Model za spremljanje učinkovitosti agilnega razvoja programske opremeNataša Žabkar, 2013, doctoral dissertation Keywords: agilni razvoj programske opreme, AGIT, CMMI, COBIT, kazalniki učinkovitosti, merjenje učinkovitosti, načrtovalni poker, projektno poročanje, PMBOK, Scrum, seznam uporabniških zahtev, seznam nalog iteracije, spremljanje učinkovitosti, SWEBOK, iteracija, izdaja, učinkovitost razvoja programske opreme, uporabniška zgodba, računalništvo, disertacije Full text (outside link) |
|
|
|
8. A case study on agile estimating and planning using ScrumViljan Mahnič, 2011, original scientific article Keywords: Scrum, uporabniška zgodba, agilne metode, študija primera, tehnologija programske opreme, ocenjevanje zahtevnosti, planiranje softverskih projektov, Scrum, user story, agile methods, case study, software engineering, effort estimation, software project planning Full text (outside link) |
9. On using planning poker for estimating user storiesViljan Mahnič, Tomaž Hovelja, 2012, original scientific article Keywords: agilni razvoj programske opreme, ocenjevanje zahtevnosti, uporabniška zgodba, ekspertna ocena, Scrum, agile software development, effort estimation, user story, planning poker, expert judgment, Scrum Full text (outside link) |
10. Pripoved in dogodek. Razmišljanje o literarnem zgodovinopisjuVid Snoj, 2009, original scientific article Keywords: literarna zgodovina, zgodovinopisje, literatura, pripoved, zgodba, dogodek, esencializem, relacionizem, Longin, vzvišeno, das Unheimliche Full text (outside link) |