|
|
3. Kvaliteta storitev javnega prevoza na primeru mestnega prometa v LjubljaniMiloš Bajt, 2005, master's thesis Keywords: gradbeništvo, magistrska dela, javni potniški promet, kakovost storitev, nivo storitev, benchmarking- koncept najboljših izkušenj, telematika, zadovoljstvo uporabnikov Full text (file, 3,55 MB) |
|
5. Evalvacija tehnoloških, socioloških in ekonomskih vidikov ERPNina Habjan, 2014, undergraduate thesis Keywords: ERP, sprejetost tehnologije, TAM, zadovoljstvo uporabnikov, vpliv na organizacijo, tehnološka ustreznost, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 401,06 KB) |
6. Zadovoljstvo mladostnikov s storitvami referenčne službe v Mestni knjižnici GrosupljeMateja Jerše, 2013, master's thesis Keywords: splošne knjižnice, Slovenija, referenčne storitve, mladostniki, referenčni knjižničarji, delo z bralci, zadovoljstvo uporabnikov, magistrske naloge Full text (file, 1,39 MB) |
|
|
|
|