1. Razvoj fonogramske industrije v SlovenijiGoran Šarac, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, zabavna industrija, trženje, razvoj, mednarodne primerjave, trendi, problematika, avtorsko pravo, trg, konkurenca Full text (outside link) |
2. Projekt iger na srečo na internetuTomaž Deželak, 2002, specialist thesis Keywords: hazardne igre, igralništvo, zabavna industrija, Slovenija, mednarodne primerjave, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, mednarodno poslovanje, projekti, vodenje projektov, case study Full text (outside link) |
|
|
|
6. Doživetja kot dejavnik zaznavanja ponudbe pri porabnikuSimon Benkič, 2005, undergraduate thesis Keywords: trženje, storitve, proizvodi, dejavnost, zabavna industrija, turizem, kultura, ponudba, povpraševanje Full text (outside link) |
7. Tržno komuniciranje blagovne znamke z imenom AuroraErika Režonja, 2006, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, igralništvo, zabavna industrija, podjetje, HIT, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, image, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
9. Vpliv interneta na trženje v glasbeni industrijiJernej Kastelic, 2006, undergraduate thesis Keywords: zabavna industrija, kultura, trženje, elektronsko poslovanje, informacijska tehnologija, Internet, raziskave, ankete, študenti, analiza Full text (outside link) |
10. Celovito vrednotenje kakovosti in zadovoljstva obiskovalcev v diskoteki GlobalNina Simić, 2007, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, zabavna industrija, podjetje, Global, navidezno nakupovanje, ankete, zadovoljstvo, metode, analiza Full text (outside link) |