1. Kultura uživanja vina v SlovenijiMorana Lubaj, 2009, undergraduate thesis Keywords: vino, kultura uživanja vina, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, trženje vin, trženjski splet, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, kakovost vina, Slovenija Full text (file, 531,58 KB) |
2. Analiza tržnih poti v podjetju Mesarija Mlinarič, d.o.o., LesceUrška Mlinarič, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, mesna industrija, Mlinarič, trženje, tržne poti, modeli, uspešnost poslovanja, prodaja, case study Full text (outside link) |
3. Analiza tržnih poti ponudnikov mobilne GSM telefonije na trgu končnih uporabnikov v SlovenijiPrimož Novak, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, storitve, trženje, tehnologija, trg, tržne poti, struktura, uporabniki, konkurenca, ekonomska propaganda, tržne raziskave, metodologija, analiza Full text (outside link) |
4. Partnerske povezave med proizvajalcem in vulkanizerji kot možna oblika zaščite tržnega deleža domačega proizvajalca avtoplaščevMojmir Ritlop, 2002, specialist thesis Keywords: trženje, distribucija, tržne poti, proizvodi, gumarska industrija, Sava Kranj, EU, trg, analiza, Slovenija, partnerstvo Full text (outside link) |
5. Mobilno bančništvoManca Čarman, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, banke, bančništvo, bančno poslovanje, storitve, trženje, informacijska tehnologija, mobilna telefonija, odnosi s strankami, kreditne kartice, tržne poti, primeri, mednarodne primerjave Full text (outside link) |
|
7. Trženjski splet Hotelov OtočecKatja Kočevar Leskovec, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, turizem, hotelirstvo, podjetje, Hoteli Otočec, poslovno komuniciranje, turistični proizvod, cena, tržne poti, trendi Full text (outside link) |
8. Poslovno modeliranje kot podpora odločanja in oblikovanje celovitih trženjskih rešitev v podjetju Iskratel s primeromŠpela Kern, 2004, master's thesis Keywords: podjetje, poslovanje podjetja, modeli, odločanje, trženje, poslovno okolje, marketing mix, oblikovanje cene, tržne poti, poslovno komuniciranje, analiza Full text (outside link) |
9. Trženje stanovanjskih nepremičninDanijel Taradi, 2013, undergraduate thesis Keywords: geodezija, TUN, diplomska dela, VSŠ, nepremičnina, trg nepremičnin, trenje, analiza trga, trženjski splet, tržne poti, graduation thesis, geodesy, TUN, real estate, real estate market, marketing, market analysis, marketing mix, marketing channels Full text (file, 1,60 MB) |
10. Razvoj poslovne strategije verige mlekomatov za podjetje Ljubljanske mlekarneJanez Anžič, 2016, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, mlekarstvo, Ljubljanske mlekarne, panoge dejavnosti, dobavitelji, kalkulacije, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, tržne poti, cena, razvoj Full text (outside link) |