|
|
3. Razvoj strategije spletne trgovine 2016-2018 za podjetje EngrotušVid Habjan, 2016, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovinsko podjetje, Engrotuš, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, elektronsko poslovanje, spletna trgovina, razvoj, strategija, obdobje 2016-2018 Full text (outside link) |
4. Vpliv dejavnikov izkušnje strank na spletno nakupno odločitev porabnikovLucija Drstvenšek, 2021, master's thesis Keywords: trženje, prodaja, spletna trgovina, vedenje potrošnikov, odločanje, nakup, trendi, zadovoljstvo, raziskave, analiza Full text (outside link) |
5. LOGISTIKA SPLETNEGA TRGOVCA AMAZONNina Karas, 2021, bachelor thesis/paper Keywords: Amazon, dobavitelj, nabavna logistika, spletna prodaja, distribucija blaga, spletna trgovina, kupec, material. Full text (file, 1,21 MB) |
6. Elementi implementacije spletne trgovineRok Avbar, 2011, undergraduate thesis Keywords: spletna trgovina, spletne aplikacije, delovanje, problemi, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Full text (file, 2,11 MB) |
7. Model ocenjevanja uporabnosti spletnih trgovin v tujem jezikuJure Kodžoman, 2012, undergraduate thesis Keywords: uporabnost, ocenjevanje, spletna trgovina, spletna prodaja, sus vprašalnik, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Full text (file, 1,57 MB) |
8. Vpliv vizualizacije na potrošnjo pri spletnem nakupovanjuUrška Hictaler, 2013, undergraduate thesis Keywords: vizualizacija, zaznavanje, potrošnja, potrošnik, zadovoljstvo, spletno nakupovanje, spletna trgovina, izdelek, splet, spletno mesto, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 2,15 MB) |
9. Razvoj spletne trgovine z vključitvijo naprednih storitevLovro Papež, 2013, undergraduate thesis Keywords: spletna trgovina, iskalni algoritem, odprta avtentikacija, družbena omrežja, visokošolski strokovni študij, računalništvo, računalništvo in informatika, diplomske naloge Full text (file, 1,42 MB) |
|