1. Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke RenaultDamjana Majcen, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study Full text (outside link) |
2. Analiza tržnih poti ponudnikov mobilne GSM telefonije na trgu končnih uporabnikov v SlovenijiPrimož Novak, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, storitve, trženje, tehnologija, trg, tržne poti, struktura, uporabniki, konkurenca, ekonomska propaganda, tržne raziskave, metodologija, analiza Full text (outside link) |
|
4. Mrežno oglaševanje - korak naprej v spletnem oglaševanjuRok Planinc, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, informacijska tehnologija, ekonomska propaganda, poslovno komuniciranje, oglas, Internet, problematika, mrežno trženje, uspešnost poslovanja, trg, primeri Full text (outside link) |
5. Proces primerjanja alternativnih načinov trženja slovenske generične farmacevtske industrijeNatalija Ulaga, 2002, master's thesis Keywords: Slovenija, trženje, farmacevtska industrija, benchmarking, razvoj, dejavnost, naloga, poslovanje podjetja, primerjave, prodaja, blagovne znamke, ekonomska propaganda, primeri Full text (outside link) |
6. Plakat kot medij političnega oglaševanjaLeon Mihalič, 2002, undergraduate thesis Keywords: volitve, politični sistemi, politična psihologija, oglas, propaganda, trženje, odnosi z javnostjo, medosebni odnosi, komuniciranje, komunikacije, sredstva javnega obveščanja, analiza, primeri Full text (outside link) |
7. Standardiziran in lokaliziran pristop h globalnemu oglaševanjuTanja Rudolf, 2002, undergraduate thesis Keywords: ekonomska propaganda, komuniciranje, poslovno komuniciranje, globalizacija, sredstva javnega obveščanja, predpisi, izvajalci, poslovno okolje, trg, vodenje projektov, izvajanje, standardizacija, pogoji, problematika, primeri Full text (outside link) |
8. Razvoj virtualnih svetov odpira nove možnosti poslovanjaJaka Lenardič, 2002, undergraduate thesis Keywords: informacijska tehnologija, poslovanje podjetja, Internet, razvoj, storitve, WWW, potrebe, naloga, virtualna organizacija, komunikacije, elektronsko poslovanje, ekonomska propaganda, primeri Full text (outside link) |
9. Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenovNina Jaušovec, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, družbenoekonomski odnosi, spremembe, trženje, modeli, dobrodelnost, ekonomska propaganda, blagovne znamke, raziskave, metodologija, primeri Full text (outside link) |
|