|
2. Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trgMarjan Beltram, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Srbija, trg, podjetje, investicijska dejavnost, konkurenčne prednosti, konkurenca, izvoz, licence, franchising, neposredne tuje investicije, strategija trženja Full text (outside link) |
3. Pomen poslovnih grozdov za pridobivanje konkurenčnih prednosti regije oziroma nacionalnih gospodarstevTatjana Zabasu, 2003, master's thesis Keywords: industrijska organizacija, industrijska politika, podjetje, uspešnost poslovanja, konkurenca, spremembe, konkurenčne prednosti, regije, ekonomski razvoj, mreže, poslovni grozdi, mednarodne primerjave, EU, Švedska, Nizozemska, Španija, Slovenija Full text (outside link) |
4. Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost novih izdelkov v slovenski kemijski industrijiDamjana Vrtač Škrjanc, 2004, master's thesis Keywords: kemična industrija, industrijsko podjetje, novi proizvodi, razvoj, uspeh, meritve, merila, konkurenčne prednosti Full text (outside link) |
|
6. Tehnološke sposobnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetijČrtomir Prašnikar, 2005, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, elektroindustrija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, tehnologija, inovacije, tehnološki razvoj, konkurenčne prednosti Full text (outside link) |
7. Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetjaVeronika Strgar, 2005, master's thesis Keywords: mednarodno podjetje, blagovne znamke, trendi, strategija, partnerstvo, konkurenčne prednosti, sodelovanje, tveganje, kvalitativna analiza, case study Full text (outside link) |
8. Izkustvene skupnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetjaMonika Lisjak, 2005, master's thesis Keywords: podjetje, poslovanje podjetja, konkurenčne prednosti, sposobnosti, znanje, case study, Slovenija, Gorenje, kvantitativna analiza, kvalitativna analiza Full text (outside link) |
|
10. Primerjalna presoja poslovanja družb Casino Portorož in HIT Nova GoricaIvan Maklič, 2005, master's thesis Keywords: Slovenija, podjetje, igralništvo, poslovanje podjetja, primerjave, metode, organizacija, odličnost, konkurenčne prednosti, računovodstvo, podatki, strategija, poslovni proces Full text (outside link) |