1. Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanjuAnja Vadnal, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, potrošnik, behaviorizem, psihologija potrošnika, pokojninsko zavarovanje, reforme, predpisi, medorganizacijsko trženje, raziskave, metodologija Full text (outside link) |
2. Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje JugoslavijeBarbara Čater, 2002, master's thesis Keywords: podjetje, mednarodno poslovanje, trženje, medorganizacijsko trženje, mednarodno trženje, Jugoslavija, Hrvatska, Srbija, Črna gora, BIH, raziskave Full text (outside link) |
3. Analiza nakupno-prodajnega odnosa na primeru uvajanja nove storitve elektronskega bančništvaMarta Ivančič, 2002, undergraduate thesis Keywords: bančništvo, banke, elektronsko poslovanje, novi proizvodi, trženje, medorganizacijsko trženje, nakup, prodaja, raziskave, analiza Full text (outside link) |
4. Menjava prodajnega osebja in možne posledice za medorganizacijskega ponudnika storitevIgor Deržek, 2002, master's thesis Keywords: trženje, storitve, medorganizacijsko trženje, nabavna funkcija, poslovno komuniciranje, behaviorizem, odnosi s strankami, kadri, motiviranje, case study, podjetje, poslovanje podjetja, fluktuacije, lojalnost Full text (outside link) |
5. Trženje filtrov in združilnikov za različne TV kanaleFranc Sinic, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, industrijsko podjetje, Elti, prodaja, trženje, medorganizacijsko trženje, marketing mix, konkurenca, mednarodna konkurenca, raziskave, ankete Full text (outside link) |
6. Razvoj informacijskega sistema oddelka za trženjeBarbara Pretnar, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, jeklarska industrija, industrijsko podjetje, Acroni, trženje, medorganizacijsko trženje, informacijski sistemi, informacijska tehnologija, programi Full text (outside link) |
|
8. Oblikovanje modela vrednotenja uspešnosti projektov v medorganizacijskem trženjuBoštjan Račič, 2003, master's thesis Keywords: trženje, medorganizacijsko trženje, trg, projekti, uspešnost poslovanja, vrednotenje, modeli, raziskave, analiza Full text (outside link) |
9. Oglaševanje na medorganizacijskih trgih na primerih slovenskih proizvodnih podjetijKlemen Urbančnik, 2003, undergraduate thesis Keywords: gospodarske družbe, trženje, medorganizacijsko trženje, ekonomska propaganda, oglas, sredstva javnega obveščanja, televizija, radio, tisk, Internet, primeri Full text (outside link) |
10. Dajavniki [!] prodaje vina na medorganizacijskem trguJelena Šešum, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, vinogradništvo, vinarstvo, podjetje, Vinska klet Goriška brda, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trg, trženje, medorganizacijsko trženje, ponudba, povpraševanje, poslovno komuniciranje, strategija trženja Full text (outside link) |