1. Pomen poslovnih daril z zornega kota trženjaMateja Trtnik, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, poslovna darila, razvoj, modeli, poslovno okolje, poslovni običaj, etika, marketing mix, pospeševanje prodaje, kvalitativna analiza Full text (outside link) |
2. Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetjaVeronika Strgar, 2005, master's thesis Keywords: mednarodno podjetje, blagovne znamke, trendi, strategija, partnerstvo, konkurenčne prednosti, sodelovanje, tveganje, kvalitativna analiza, case study Full text (outside link) |
|
4. Izkustvene skupnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetjaMonika Lisjak, 2005, master's thesis Keywords: podjetje, poslovanje podjetja, konkurenčne prednosti, sposobnosti, znanje, case study, Slovenija, Gorenje, kvantitativna analiza, kvalitativna analiza Full text (outside link) |
5. Kvantitativni dejavniki podjetniške krizeAleksandra Mrgole, 2007, master's thesis Keywords: podjetništvo, krize, raziskave, kvalitativna analiza, kvantitativna analiza, case study, Slovenija, čevljarstvo, Planika Kranj Full text (outside link) |
|
7. Motnje hranjenja žensk v povezavi s tekomTina Petrovčič, 2013, undergraduate thesis Keywords: ženske, motnje hranjenja, bulimija, anoreksija, kompulzivno prenajedanje, športna aktivnost, tek, intervju, vprašalnik, kvalitativna analiza Full text (outside link) |
8. Obvladovanje tveganj z vidika izvajanja gradbenega nadzoraŠpela Praček, 2013, undergraduate thesis Keywords: gradbeništvo, diplomska dela, UNI, upravljanje s tveganji, kvantitativna in kvalitativna analiza, nadzor, podpora odločanju Full text (file, 4,09 MB) |
|
|