1. Usmerjenost javnih storitev k uporabnikomVesna Hladnik, 2008, undergraduate thesis Keywords: javne službe, koncesije, javna podjetja, uporabniki, poslovna uspešnost, komunalna podjetja, diplomske naloge Full text (file, 559,16 KB) |
|
|
4. Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke RenaultDamjana Majcen, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study Full text (outside link) |
5. Zasebni sektor v dejavnostih preskrbe z vodoMatej Matija Grobelšek, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, komunalne dejavnosti, voda, podjetje, javno podjetje, zasebno podjetje, sodelovanje, storitve, kvaliteta, koncesije, privatizacija, konkurenca, financiranje Full text (outside link) |
6. Podeljevanje koncesij za mobilno telefonijo v Sloveniji kot problem ekonomskega načrtovanjaNenad Kos, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, koncesije, licence, avkcije, tveganje, modeli, javni razpis, mednarodne primerjave, Evropa Full text (outside link) |
7. Ekonomika privatnega sovlaganja gradnje avtocest v Republiki Sloveniji - državni vidikTomaž Košič, 2004, master's thesis Keywords: Slovenija, cestni promet, ceste, infrastruktura, gradbeni objekti, financiranje, privatna lastnina, kapital, koncesije, modeli, država, ekonomski vidik Full text (outside link) |
8. Financiranje javnih zavodov - primer Radia SlovenijaJanja Zorman, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, javno podjetje, zavodi, RTV Slovenija, financiranje, prispevki, koncesije, oglas, sponzorstvo Full text (outside link) |
|
|