1. Upravljanje odnosov s kupci knjig preko katalogaDamjana Franetič, 2003, undergraduate thesis Keywords: knjigotrštvo, trženje, direktno trženje, strategija trženja, katalogi, odnosi s strankami, upravljanje, modeli, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
2. Analiza prodaje Cambridge University Press v Sloveniji, na Hrvaškem ter v Bosni in HercegoviniIza Bertoncelj, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Hrvatska, BIH, zunanja trgovina, uvoz, knjigotrštvo, podjetje, Cambrodge University Press, trženje, direktno trženje, elektronsko trženje, prodaja, konkurenca Full text (outside link) |
3. Problematika zalog v slovenskem založništvuKlemen Cunder, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, založništvo, knjigotrštvo, zaloge, stroški, produkcija, skladišča, planiranje, modeli Full text (outside link) |
4. Spletno trženje in primer spletne knjigarne Emka.siGorazd Firm, 2003, undergraduate thesis Keywords: informacijski sistemi, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, trženje, tržne raziskave, podatki, odnosi s strankami, oglas, lojalnost, case study, knjigotrštvo, Emka.si Full text (outside link) |
5. Mega knjigarna v Ljubljani - trženjska upravičenost naložbeMaja Žagar, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, knjigotrštvo, kultura, trgovanje, projekti, vodenje projektov, planiranje, strategija, trženje, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, tveganje Full text (outside link) |
6. Analiza zadovoljstva obiskovalcev knjigarne KonzorcijPetra Mohorič Peternelj, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, knjigotrštvo, trgovinsko podjetje, Knjigarna Konzorcij, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, segmentacija, trg, raziskave, analiza Full text (outside link) |
7. Nakupno vedenje porabnikov na knjižnem trguJana Potočnik, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Evropa, ZDA, knjigotrštvo, trg, prodaja, karakteristike, raziskave, mednarodne primerjave Full text (outside link) |
8. Vrednotenje kakovosti spletnih predstavitev izbranih slovenskih in tujih spletnih knjigarnJerneja Golob, 2005, undergraduate thesis Keywords: knjigotrštvo, podjetje, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, tehnologija, konkurenca, kvaliteta, vrednotenje, analiza Full text (outside link) |
9. Obnašanje porabnikov v knjigarnah in papirnicahMateja Cvikl, 2005, undergraduate thesis Keywords: knjigotrštvo, prodajalna, prodaja, potrošnik, nakup, psihologija potrošnika, tržne raziskave, raziskave, analiza Full text (outside link) |
10. Vloga vrednostnih bonov pri nakupni odločitvi za knjige - primer Mladinske knjige Založbe d.d.Katja Bahor, 2005, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, založništvo, knjigotrštvo, trženje, trg, poslovno komuniciranje, nakup, odločanje, nakupni bon, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |