1. Razlika med kupci trgovskih in proizvajalčevih blagovnih znamk kaveŠpela Turjan, 2006, undergraduate thesis Keywords: notranja trgovina, nakup, odločanje, izbira, trženje, blagovne znamke, zadovoljstvo, lojalnost, brezalkoholne pijače, kava, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
2. Analiza svetovnega trga kave in posebnosti trga kave v Evropski unijiFranci Bider, 2006, specialist thesis Keywords: svetovno gospodarstvo, svetovni trg, kava, karakteristike, trgovanje, ponudba, povpraševanje, EU, oblikovanje Full text (outside link) |
|
|
5. Country-of-origin effect on coffee purchase by Italian consumersAlenka Cok, 2016, master's thesis Keywords: Italija, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, kava, poreklo blaga, raziskave, analiza, Italy, consumer behaviour, purchasing, decision making, coffee, country of origin, research, analysis Full text (outside link) |
6. Ekstrakcija kofeina iz različnih naravnih virov ter njegov učinek na izbrane škodljivceBarbara Gačnik, 2017, master's thesis Keywords: naravni pripravki, ekstrakcija, kofein, fenoli, črni čaj, zeleni čaj, mate čaj, Barcaffe kava, Nescafe, Deadwish kava, siva breskova uš, Myzus persicae S., koruzni žužek, Sitophilus zeamais Full text (file, 3,82 MB) |
7. Ocena vnosa akrilamida glede na prehranjevalne navade študentovNika Šepec, 2018, undergraduate thesis Keywords: živila, akrilamid, vsebnost akrilamida, kemijske lastnosti, krompir, kruh, piškoti, vaflji, krekerji, kava, prehrana, študenti, prehranjevalne navade, ocena tveganja Full text (file, 1,01 MB) |
|
9. Antioksidanti v kavi iz Južne AmerikeMasha Cordin, 2018, undergraduate thesis Keywords: kava, poreklo kave, priprava kave, dodatek mleka, količina vode, antioksidanti, antioksidativna učinkovitost, fenolne spojine, analizne metode, Folin-Ciocalteu, DPPH• Full text (file, 1,87 MB) |
10. Obogatitev pijač s prehransko vlakninoNina Petrovčič, 2019, undergraduate thesis Keywords: prehranska vlaknina, NUTRIOSE®, gumi arabika, pijače, kava, pomarančni nektar, senzorična analiza, senzorične lastnosti, všečnost, potrošniki Full text (file, 1,03 MB) |