1. Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke RenaultDamjana Majcen, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study Full text (outside link) |
2. Odnosi z javnostmi in podoba nepridobitne organizacijeValentin Koloini, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, komuniciranje, odnosi z javnostjo, neprofitne organizacije, identiteta podjetja, strateško planiranje, izvajanje, stroški, cilj, meritve, krize Full text (outside link) |
3. Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.Veronika Logar, 2002, master's thesis Keywords: podjetje, identiteta podjetja, image, grafika, vizija, blagovne znamke, case study, Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, les, SWOT, analiza Full text (outside link) |
4. Zvestoba uporabnikov do blagovne znamke ponudnika internetnih storitevNina Bernik, 2003, undergraduate thesis Keywords: informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, prodaja, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, lojalnost, raziskave, analiza Full text (outside link) |
5. Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž EmporiumLidia Pavlin, 2003, master's thesis Keywords: trgovina, trgovinsko podjetje, Emporium, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, trženje, poslovno komuniciranje, case study Full text (outside link) |
6. Spreminjanje celostne grafične podobe podjetja Mobitel d.d.David Smolnikar, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, podjetje, Telekom, identiteta podjetja, image, design, raziskave, analiza Full text (outside link) |
7. Posebnosti storitvene znamkeMojca Trkman, 2004, undergraduate thesis Keywords: trženje, blagovne znamke, storitvene znamke, podjetje, identiteta podjetja, image, kvaliteta, potrošnik, vrednost Full text (outside link) |
8. Ovrednotenje celostne podobe podjetja Velana tovarna zaves d.d.Ana Kuzele, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Velana, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, identiteta, image, blagovne znamke, prodajalna, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
|