|
|
|
|
|
6. Kontrastivna analiza oglasnih besedil v slovenskem in italijanskem jezikuMateja Brus, 2017, master's thesis Keywords: slovenščina, italijanščina, kontrastivna analiza, oglaševanje, oglas, oglasna besedila, jezikovna sredstva, oblikoslovje, skladnja, besedišče, besediloslovje, argumentacija, bolonjski magisteriji, magistrska dela Full text (file, 6,72 MB) |
7. Besedilnoskladenjska analiza spontanega govorjenega diskurzaAlenka Žitnik, 2015, master's thesis Keywords: slovenščina, besediloslovje, skladnja, semantika, pragmatika, govorjeni diskurz, spontani diskurz, bolonjski magisteriji Full text (file, 3,56 MB) |
8. Jezikovna sredstva v izbranih poljskih in čeških televizijskih reklamnih oglasihNastja Kostanjšek, 2019, undergraduate thesis Keywords: poljščina, češčina, besediloslovje, stilistika, reklama, oglaševanje, slogan, reklamni jezik, jezikovna sredstva Full text (file, 709,64 KB) |
9. Ethische Aspekte in der Werbung unter Berücksichtigung von Mehrmedialität. Eine multimodale Analyse ausgewählter Werbekommunikate des Unternehmens KatjesEva Lazar, 2021, master's thesis/paper Keywords: nemščina, besediloslovje, oglaševanje, etični vidiki, mediji, prikazovanje žensk v oglasih, multimodalna analiza Full text (file, 1,86 MB) |