|
|
|
4. Formulacija in priprava funkcionalnega živila - kruha, obogatenega z mineralno obogateno kvasno biomasoMarjana Kopač, 2006, undergraduate thesis Keywords: kruh, funkcionalna živila, mineralno obogatena kvasna biomasa, minerali, selen, baker, cink, Klyveromyces marxianus, funkcionalni dodatki, prehranska vrednost Full text (file, 1,14 MB) |
5. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošnikuTanja Tič, 2006, undergraduate thesis Keywords: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče Full text (file, 553,86 KB) |
6. Tržno vrednotenje tradicionalnih sirov v SlovenijiKristina Ogorevc, 2007, undergraduate thesis Keywords: mlečni izdelki, tradicionalna živila, posebna zaščitena živila, označba porekla, geografska označba, zajamčena tradicionalna posebnost, zaščiteni slovenski siri, bovški sir, mohant, nanoški sir, tolminc, proizvajalci zaščitenih sirov, potrošniki, tržna analiza, trgovske ustanove, poglobljeni intervjuji, fokusne skupine, ankete Full text (file, 720,16 KB) |
7. Ocena zaužite količine kuhinjske soli iz kupljenih živilLidija Vertnik, 2008, undergraduate thesis Keywords: živila, slanost živil, vsebnost natrija, sol, vnos kuhinjske soli, kupljena živila, predelana živila, hitra hrana, dejavnik tveganja, kronične bolezni, visok krvni tlak Full text (file, 742,69 KB) |
|
9. Protimikrobno delovanje ekstraktov rožmarina na bakterije vrste Listeria monocytogenes v mesnih izdelkihIztok Borak, 2009, undergraduate thesis Keywords: patogene bakterije, listerije, Listeria monocytogenes, rožmarin, ekstrakt rožmarina, protimikrobno delovanje, karnozolna kislina, minimalna inhibitorna koncentracija, minimalna baktericidna koncentracija, živila, mesni izdelki, razdeto meso, jetrna pašteta Full text (file, 797,22 KB) |
10. Vpliv informacije o blagovni znamki in sistemu reje kokoši na potrošnikovo senzorično vrednotenje jajcSuzana Keser, 2009, undergraduate thesis Keywords: živila, jajca, blagovna znamka, reje kokoši, baterijska reja, prosta reja, ekološka reja, sprejemljivost živil, slovensko tržišče, potrošniki, nakupovalne navade, senzorične lastnosti Full text (file, 674,27 KB) |