1. Some predictors of perceived support and proximity in students during COVID-19 distance learningSonja Pečjak, Tina Pirc, Anja Podlesek, Cirila Peklaj, 2021, original scientific article Keywords: epidemics, coronavirus, distance learning, resilience (psychological), students, teachers, psychological well being, psychosocial well being, support, proximity, Connor-Davidson resilience scale CD-RISC-10 Full text (file, 513,29 KB) This document has more files! More... |
|
3. E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenjaAlenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2021, original scientific article Keywords: e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore Full text (file, 599,49 KB) This document has more files! More... |
|
|
6. Učni uspeh pri slovenščini in metakognitivno znanje o uporabi učnih strategijSonja Pečjak, Tina Pirc, Cirila Peklaj, 2020, original scientific article Keywords: pedagoška psihologija, učni uspeh, slovenščina, učenci 9. razreda, samoregulacijsko učenje, metakognicija, metakognitivno znanje, učne strategije, uporaba strategij, učna motivacija, samoučinkovitost, osnovne šole, Vprašalnik metakognitivnega znanja, Vprašalnik o načinih dela za šolo Full text (file, 661,26 KB) This document has more files! More... |
|
|
|
|