1. Dejavniki izstopa podjetij s trga na primeru SlovenijeKsenja Pušnik, 2008, doctoral dissertation Keywords: Slovenija, podjetje, stečaj, združitve podjetij, prevzemi podjetij, modeli, metodologija, ekonometrija, raziskave, analiza Full text (outside link) |
2. Tržne strategije v slovenskih hitro rastočih podjetjihNina Pitamic, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, rastoče podjetje, podjetništvo, trženje, strategija trženja, konkurenčnost, raziskave, ankete, ekonomski vidik Full text (outside link) |
3. Pomen obrtne cone za razvoj lokalnega gospodarstvaDavid Visenjak, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Markovci, občine, ekonomski razvoj, industrijska cona, dejavnost, cilj, modeli, primeri, ekonomski razvoj, malo gospodarstvo Full text (outside link) |
4. Izbor strategije rasti po preobratu v podjetju Metalka TrgovinaPrimož Šoln, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, trgovinsko podjetje, Metalka, razvojna strategija, faze, problematika, trženje, poslovanje podjetja, organizacija, kadri, finančno poslovanje, analiza, case study Full text (outside link) |
5. Žetvene strategije v prizvodnji električnih strojev in aparatovMartina Oberžan, 2002, master's thesis Keywords: Slovenija, poslovanje podjetja, donos, strateško planiranje, upravljanje, modeli, interesne skupine, razvojna strategija, lastništvo, management, stimulacija, izvajanje, konkurenčnost, panoge dejavnosti, primeri Full text (outside link) |
6. Analiza inovativnosti v podjetju Krka, Novo mestoMatjaž Hönigsman, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, farmacevtska industrija, Krka, dejavnost, primerjave, inovacijska dejavnost, razvojna dejavnost, raziskave, problematika, inovacijski proces, konkurenca, trženje, case study Full text (outside link) |
7. Spreminjanje strukture gospodarstva z razvojem malega gospodarstvaMihajlo Badrljica, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, ekonomske strukture, spremembe, gospodarstvo, malo gospodarstvo, razvoj, prestrukturiranje, panoge dejavnosti, metodologija, analiza Full text (outside link) |
8. Cenovne strategije v podjetju AC-IntercarJure Založnik, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovinsko podjetje, podjetje, avtomobili, AC Intercar, prodaja, vzdrževanje, cena, oblikovanje cene, konkurenca, strategija Full text (outside link) |
9. Učinkovitost v slovenskem gospodarstvu z vidika postkeynesianskega modelaPeter Milenković, 2002, undergraduate thesis Keywords: politična ekonomija, ekonomske teorije, post-keynesianizem, efektivnost, investicije, denar, trg delovne sile, cena, inflacija, tehnologija, case study, Slovenija Full text (outside link) |
10. Politika cen avtomobilskih uvoznikov v SlovenijiGašper Picelj, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, avtomobili, trgovinsko podjetje, zastopniki, prodaja na drobno, kvaliteta, cena, oblikovanje cene, konkurenca, analiza, primeri Full text (outside link) |