1. Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobnoPatrick Vesel, 2008, doctoral dissertation Keywords: trženje, marketing povezav, odnosi s strankami, dobavitelji, kadri, lojalnost, zadovoljstvo, raziskave, analiza, case study, Merkur Full text (outside link) |
|
|
4. Analiza nakupnega vedenja in ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev zdraviliškega turizmaMetka Nežič, 2003, specialist thesis Keywords: Slovenija, turizem, zdravilišča, Terme Olimia, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, odnosi s strankami, meritve, metode, storitve, analiza Full text (outside link) |
5. Vloga in pomen spremljanja poslovanja s kupci na praktičnem primeru podjetja Iskra Kondenzatorji d.d.Maja Kambič, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, elektrotehnika, industrijsko podjetje, Iskra Kondenzatorji, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, medorganizacijsko trženje, prodaja, odnosi s strankami, zadovoljstvo, dobiček, analiza Full text (outside link) |
6. Zadovoljstvo kupcev s storitvami mobilne telefonije na primeru podjetja MobitelIrena Kastelic, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, podjetje, Mobitel, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, potrošnik, zadovoljstvo, odnosi s strankami, raziskave, analiza Full text (outside link) |
7. Zadovoljstvo kupcev s pekovskimi izdelki v PomurjuSaša Lebar, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Pomurje, živilska industrija, pekarstvo, potrošnik, zadovoljstvo, odnosi s strankami, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
8. Dober prodajalec za zadovoljnega kupca (komunikacijski vidiki)Mateja Luzar, 2004, undergraduate thesis Keywords: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, potrošnik, zadovoljstvo, prodaja, proizvodi, case study Full text (outside link) |
9. Učinkovitost trgovskih kartic zvestobe v SlovenijiKatja Pust, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovina, prodaja na drobno, trgovinsko podjetje, denarne kartice, odnosi s strankami, zadovoljstvo, zvestoba, raziskave, analiza Full text (outside link) |
10. Trženje na podlagi odnosov, kot vidik povečanja zadovoljstva odjemalcev s storitvami Kovintrade-a d.d.Mitja Boncelj, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, metalurgija, trgovinsko podjetje, Kovintrade, trženje, vzajemno trženje, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniciranje, proizvodi, storitve, odnosi s strankami, zadovoljstvo Full text (outside link) |