1. Procesi združevanj in prevzemov nekdanjih državnih monopolistov v telekomunikacijahEva Grden, 2002, master's thesis Keywords: Slovenija, telekomunikacije, poslovanje podjetja, združitve podjetij, upravni postopek, globalizacija, konkurenčnost, tehnološki razvoj, privatizacija, trendi, predpisi, razvojna strategija, primeri Full text (outside link) |
2. Približevanje EU z vidika živilsko-predelovalne industrijeMarjan Koler, 2002, undergraduate thesis Keywords: EU, Slovenija, mednarodne ekonomske integracije, članstvo, usklajevanje, živilska industrija, predelovalna industrija, kmetijstvo, spremembe, tehnologija, združitve podjetij, strategija Full text (outside link) |
|
4. Reševanje kadrovskih problemov ob prevzemanju manjših trgovskih družbNina Mažgon, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, gospodarske družbe, prevzemi podjetij, združitve podjetij, strateške povezave, obramba, strategija, zakonodaja, case study, Era Velenje Full text (outside link) |
5. Strateška analiza za uspešne združitev [!] podjetijBarbara Strašek, 2004, undergraduate thesis Keywords: gospodarske družbe, delniške družbe, strateške povezave, združitve podjetij, planiranje, strategija, nakup, delnice, gotovina, sredstva, konkurenca Full text (outside link) |
6. Kapitalsko povezovanje podjetijJana Skoko, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga, Kolinska, strateške povezave, združitve podjetij, kapital, lastništvo, strategija, sinergija Full text (outside link) |
|
8. Kritična analiza strategije pripojitve konkretnega podjetja s poudarkom na njenem uresničevanju v praksiDanko Bašič, 2005, specialist thesis Keywords: podjetje, prevzemi podjetij, združitve podjetij, rastoče podjetje, strateške povezave, strategija, pogajanje, case study, realizacija Full text (outside link) |
|
10. Ocena Adidasovega prevzema ReebokaMatic Urek, 2006, undergraduate thesis Keywords: čevljarstvo, šport, podjetje, Adidas, Reebok, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, prevzemi podjetij, analiza, konkurenca, strategija Full text (outside link) |