|
2. Analiza strukture kapitalaPeter Južnič, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kapital, struktura, ekonomski modeli, raziskave, panoge dejavnosti, nafta, financiranje, podjetje, poslovno okolje, primeri Full text (outside link) |
3. Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalniAndrej Daniel Kuhelj, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, potrošnik, trgovinsko podjetje, komuniciranje, medosebni odnosi, prodaja, odnosi s strankami, lojalnost, vrednost, dejavnost, trženje, raziskave, primeri Full text (outside link) |
4. Tržno komunikacijski program za kadrovski informacijski sistemBarbara Butina, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, trg, uporabniki, segmentacija, poslovno komuniciranje, diferenciacija proizvodov, izvajanje, proračuni, raziskave, primeri Full text (outside link) |
5. Strategija širjenja blagovne znamkeSabina Muc, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, blagovne znamke, strategija trženja, tržne raziskave, raziskave, naloga, dejavnost, izvajanje, primeri, case study Full text (outside link) |
6. Razvoj in značilnosti dela na daljavoAnda Arko, 2002, undergraduate thesis Keywords: zaposlovanje, delo na daljavo, razvoj, organizacijske strukture, modeli, problematika, management, informacijska tehnologija, mednarodne primerjave, raziskave, primeri Full text (outside link) |
7. Vloga informatike pri upravljanju odnosov s strankamiLea Japelj, 2002, undergraduate thesis Keywords: trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, odnosi s strankami, razvoj, informacijske poizvedbe, podatki, skladiščenje podatkov, raziskave, izvajanje, tveganje, koristnost, primeri Full text (outside link) |
8. Vplivi migracijskih tokov na trg dela ob širitvi Evropske unijeKlara Stoviček, 2002, undergraduate thesis Keywords: EU, ekonomske integracije, trg delovne sile, modeli, migracije, razvoj, makroekonomija, mikroekonomija, trendi, raziskave, primeri, mednarodne primerjave Full text (outside link) |
9. Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenovNina Jaušovec, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, družbenoekonomski odnosi, spremembe, trženje, modeli, dobrodelnost, ekonomska propaganda, blagovne znamke, raziskave, metodologija, primeri Full text (outside link) |
10. Mehanizem motiviranja in motivacijske teorijeHelena Miš, 2002, undergraduate thesis Keywords: delovni proces, delovna uspešnost, motiviranje, modeli, struktura, potrebe, cilj, dejavnost, raziskave, primeri, analiza Full text (outside link) |