1. Vpliv vzdušja v prodajalni na nakupno obnašanjeHelena Kuzma, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trgovinsko podjetje, prodajalna, Emporium, prodaja, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, okolje, raziskave, analiza Full text (outside link) |
2. Analiza nakupnega obnašanja podjetij pri pokojninskem zavarovanjuAnja Vadnal, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, potrošnik, behaviorizem, psihologija potrošnika, pokojninsko zavarovanje, reforme, predpisi, medorganizacijsko trženje, raziskave, metodologija Full text (outside link) |
3. Zaznava ugleda podjetja Lesnina d.d. med porabnikiAndreja Turk, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, podjetje, pohištvena industrija, Lesnina, image, odnosi s strankami, psihologija potrošnika, poslovna strategija, raziskave, metode, case study Full text (outside link) |
4. Dejavniki, ki vplivajo na odločitve porabnikov pri nakupu prehrambenih izdelkovMateja Verhovec Kajtner, 2003, master's thesis Keywords: živilska industrija, prehrana, nakup, potrošnik, psihologija potrošnika, odločanje, behaviorizem, raziskave Full text (outside link) |
5. Organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju "Mavrica"Marjana Mah-Ločniškar, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, kemična industrija, industrijsko podjetje, Mavrica, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, kadri, kultura podjetja, psihologija potrošnika, medosebni odnosi, ankete, analiza Full text (outside link) |
6. Primerjalna analiza med teoretičnim vidikom odzivnosti porabnikov na pozive v oglasih in prakso oglaševalsih agencij v SlovenijiBarbara Zbačnik, 2004, undergraduate thesis Keywords: trženje, ekonomska propaganda, oglas, poslovno komuniciranje, psihologija potrošnika, proizvodi, življenjski ciklus, strategija, kreativnost Full text (outside link) |
7. Vpliv izvora blaga na vrednotenje izbranih blagovnih skupin in nakupne odločitve slovenskih porabnikovDarko Dujič, 2004, master's thesis Keywords: trgovina, blago, poreklo blaga, potrošnik, psihologija potrošnika, efekti, teorija, raziskave, modeli, analiza Full text (outside link) |
8. Nakupne navade potrošnikov pri prodaji zamrznjene hrane na dom (na primeru podjetja Bo-frost)Manica Švagelj, 2004, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, prehrana, trgovinsko podjetje, Bo-frost, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, kvaliteta, prodaja, potrošnik, psihologija potrošnika, raziskave, anlaiza Full text (outside link) |
9. Analiza otrok kot porabnikovIrena Seliškar, 2004, undergraduate thesis Keywords: trženje, otroci, socializacija, potrošnik, psihologija potrošnika, oglas, trg, nakup, blagovne znamke, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
|