|
2. Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnikaEMANUEL VIDMAR, 2014, bachelor thesis/paper Keywords: iskanje informacij, digitalni mediji, potrošniške navade, proces odločanja, digitalne vsebine, spletni iskalniki, marketinške besede, blagovne znamke, računalniške novice Full text (file, 1,61 MB) |
|
|
|
6. Trendi iskanja informacij preko digitalnih medijskih kanalov in učinek izbranih besed na odziv potrošnikaEmanuel Vidmar, 2014, undergraduate thesis Keywords: iskanje informacij, digitalni mediji, potrošniške navade, proces odločanja, digitalne vsebine, spletni iskalniki, marketinške besede, blagovne znamke, računalniške novice, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Full text (file, 1,61 MB) |
|
8. Strategije delovanja slovenskih interesnih skupin s članstvom v Evropskem ekonomsko-socialnem odboru v procesu odločanja na ravni EUNuša Zupanec, 2016, master's thesis Keywords: proces odločanja, več-nivojsko vladanje, strategije delovanja, Evropska unija, European Union, Odločanje, Interesne skupine, Strategija, Magistrske naloge Full text (outside link) |
|
|