1 - 3 / 3 1 |
1. Vpliv blagovne znamke na sprejemljivost kislih kumaric pri potrošniku Tanja Tič, 2006, undergraduate thesis Keywords: blagovna znamka, trgovska blagovna znamka, živila, sprejemljivost živil, potrošniki, senzorične lastnosti, kisle kumarice, nakupovalne navade, proizvajalci živilskih izdelkov, slovensko tržišče |
2. Termodinamična karakterizacija zlitine AlSi12Cu1(Fe) različnih kvalitet in vpliv na končne lastnosti izdelkov Anej Cergol, 2021, master's thesis Keywords: zlitina AlSi12Cu1(Fe), termodinamika, strjevanje, mikrostruktura, kakovost vhodnega materiala, lastnosti izdelkov |
3. Kakovost mlečnih izdelkov malih proizvajalcev Tanja Janežič, 2022, master's thesis Keywords: mlečni izdelki, kakovost mlečnih izdelkov, mali proizvajalci, kemijske analize, mikrobiološke analize, senzorične lastnosti, ustreznost deklaracije |