1. Ali obstaja pomanjkanje izobraženih delavcev v Sloveniji?Nataša Fortuna, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, zaposlovanje, kadri, izobraževanje, vrednotenje, kvaliteta, kapital, zaloge, izredni študij, stroški, ekonomska rast, investicije, šolstvo, analiza Full text (outside link) |
2. Raziskava nakupa športnih oblačil in vrednotenje blagovnih znamkAndreja Jovan, 2002, undergraduate thesis Keywords: trgovina, prdaja, nakup, blagovne znamke, trženje, vrednotenje, potrošnik, raziskave, analiza Full text (outside link) |
3. Vrednotenje pooblaščenih investicijskih družbVida Angel, 2002, undergraduate thesis Keywords: finančni sistemi, investicijska dejavnost, investicijski skladi, privatizacija, zakonodaja, prestrukturiranje, vrednotenje, case study, finančna analiza Full text (outside link) |
4. Vpliv prenovljenih Slovenskih računovodskih standardov na računovodstvo majhnega podjetjaZala Sonjak, 2002, undergraduate thesis Keywords: računovodstvo, računovodski izkazi, vrednotenje, sredstva, razkritje, spremembe, standardi, majhna podjetja, komparacije, analiza Full text (outside link) |
5. Vedenjski modeli vrednotenja kapitala blagovne znamke s primerom kvantifikacijeDanjel Bratina, 2003, master's thesis Keywords: trženje, blagovne znamke, upravljanje, vrednotenje, modeli, klasifikacija, vedenjske znanosti, analiza, case study Full text (outside link) |
6. Oblikovanje modela vrednotenja uspešnosti projektov v medorganizacijskem trženjuBoštjan Račič, 2003, master's thesis Keywords: trženje, medorganizacijsko trženje, trg, projekti, uspešnost poslovanja, vrednotenje, modeli, raziskave, analiza Full text (outside link) |
7. Evalvacija spletnih predstavitev na primeru Slovenske bankeAleksandra Zver, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, bančništvo, banke, elektronsko poslovanje, informacijska tehnologija, Internet, vrednotenje, raziskave, analiza Full text (outside link) |
8. Vrednotenje kakovosti spletnih predstavitev izbranih slovenskih fakultetMateja Bergant, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, visoko šolstvo, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko poslovanje, vrednotenje, raziskave, analiza, komparacije Full text (outside link) |
9. Vrednost blagovne znamke glede na prodajno mestoKatja Zorc, 2003, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, vrednotenje, proizvodi, kozmetika, prodajalna, potrošnik, nakup, raziskave, analiza Full text (outside link) |
10. Ocenjevanje vrednosti stavbnih zemljišč na prehodu na tržno vrednotenjeTomaž Čepon, 2003, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, nepremičnine, zemljišča, vrednotenje, ocene, metode, tržno gospodarstvo, analiza, mednarodne primerjave Full text (outside link) |