|
|
3. Sprejemni testi v procesu agilnega razvoja programske opremeBorut Terpinc, 2011, master's thesis Keywords: agilni modeli, ekstremno programiranje, testno voden razvoj, testno okolje, testi enot, sprejemni testi, uporabniške zgodbe, Fitnesse, računalništvo, magisteriji Full text (file, 2,55 MB) |
4. Uporaba orodja FitNesse za izdelavo sprejemnih testovŽiga Elsner, 2011, undergraduate thesis Keywords: agilne metodologije, Scrum, uporabniške zgodbe, sprejemni testi, orodje FitNesse, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Full text (file, 2,22 MB) |
5. Orodje za vodenje projektov po metodi ScrumUroš Smolnik, 2011, undergraduate thesis Keywords: Scrum, uporabniške zgodbe, meritve v programski opremi, agilne metodologije, razvoj aplikacij, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Full text (file, 2,37 MB) |
|
|
|
9. Whatʼs the story?Miriam O'Donoghue, Gregor Torkar, Helen Maguire, Victoria Thoresen, Nuno Melo, Lenka Muzickova, 2014, other educational material Keywords: trajnostni razvoj, aktivno učenje, pripovedovanje, zgodbe, slike, učno orodje Full text (outside link) |
10. Razvoj poslovnih aplikacij po metodi ScrumMATEJ MURN, 2015, bachelor thesis/paper Keywords: scrum, planning poker, team estimation game, uporabniške zgodbe, agilne metode, razvoj programske opreme, ocenjevanje, točnost ocenjevanja Full text (file, 4,43 MB) |