|
|
3. Zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov bančnih storitevKatja Pečlin, 2001, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, bančništvo, storitve, uporabniki, odnosi s strankami, medosebni odnosi, raziskave, metode, analiza, case study Full text (outside link) |
4. Povezanost med zadovoljstvom kupca in njegovo zvestobo prodajalniAndrej Daniel Kuhelj, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, potrošnik, trgovinsko podjetje, komuniciranje, medosebni odnosi, prodaja, odnosi s strankami, lojalnost, vrednost, dejavnost, trženje, raziskave, primeri Full text (outside link) |
5. Vidni dokazi storitev kot način za premagovanje njihove neopredmetenostiSimon Plestenjak, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, storitve, izvajanje, odnosi s strankami, komuniciranje, dejavnost, cena, podjetje Full text (outside link) |
6. Strategija širjenja blagovne znamkeSabina Muc, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, blagovne znamke, strategija trženja, tržne raziskave, raziskave, naloga, dejavnost, izvajanje, primeri, case study Full text (outside link) |
7. Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenovNina Jaušovec, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, družbenoekonomski odnosi, spremembe, trženje, modeli, dobrodelnost, ekonomska propaganda, blagovne znamke, raziskave, metodologija, primeri Full text (outside link) |
8. Vedenje porabnikov v zvezi s pritožbamiNika Murovec, 2002, undergraduate thesis Keywords: prodaja, blago, storitve, potrošnik, reklamacije, raziskave, ankete, metodologija, analiza Full text (outside link) |
|
|