1. Segmentacija končnih porabnikov piva na slovenskem trguMatevž Rašković, 2005, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, alkoholne pijače, pivovarstvo, potrošnik, trg, blagovne znamke, segmentacija, tržne raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
|
|
5. Spremljanje zadovoljstva odjemalcev na primeru podjetja Habjan Transport d.o.o.Petra Alič, 2009, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, transport, podjetje, Habjan Transport, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, odnosi s strankami, zadovoljstvo, ankete, analiza Full text (outside link) |
6. Vstop blagovne znamke Cockta na estonski trgRok Jakelj, 2009, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Estonija, brezalkoholne pijače, podjetje, Kolinska, proizvodi, blagovne znamke, zunanja trgovina, izvoz, strategija, trženje Full text (outside link) |
7. Nacionalni interesi izvozno-kreditnih agencijKada Halilović, 2008, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, javno podjetje, Slovenska izvozna družba, zgodovina, zunanja trgovina, izvoz, financiranje, zavarovanje, analiza, trendi Full text (outside link) |
|
|
|