1. Povezanost etike in družbene odgovornosti v podjetjuŠpela Robas, 2003, undergraduate thesis Keywords: poslovna morala, etika, management, manager, podjetje, družbena odgovornost, kultura, vrednote, cilj, kultura podjetja Full text (outside link) |
2. Pomen etike v poslovanju multinacionalnih podjetijTomaž Dolenc, 2003, undergraduate thesis Keywords: multinacionalne družbe, mednarodno poslovanje, poslovna morala, etika, kultura podjetja, vrednote, zakonodaja, management, primeri Full text (outside link) |
|
4. Kako se uspešno pogajati s KitajciMateja Plevel, 2005, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Kitajska, medkulturno delovanje, kultura, pogajanje, sestanki, komuniciranje, poslovna darila, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
6. Organizacijska klima in kultura na Srednji ekonomski šoli KranjPolonca Ropret, 2006, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, šolstvo, Srednja ekonomska šola Kranj, organizacija, kultura podjetja, vrednote, poslovna morala, etika, kadri, analiza Full text (outside link) |
7. Ravnanju projektov naklonjena organizacijska kultura v Vzajemni, d.v.z.Jože Derganc, 2007, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, Vzajemna, organizacijske strukture, kultura podjetja, projekti, vodenje projektov, poslovna strategija, ankete, analiza Full text (outside link) |
|
9. The connection between guanxi, corruption and ethics in the Chinese business worldMarko Rožič, 2012, undergraduate thesis Keywords: Kitajska, gospodarski kriminal, korupcija, meritve, kultura, poslovno okolje, poslovna morala, etika, zakonodaja Full text (outside link) |
10. Marketing theory2000, higher education textbook Keywords: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective works Full text (outside link) |