|
|
|
4. Potrošnikove namere pri sprejemanju in uporabi mobilnega oglaševanjaNauman Zaheer, 2021, doctoral dissertation Keywords: mobilno oglaševanje, nameni potrošnikov, vedenje pri uporabi, družbeni vpliv, pričakovan učinek, pričakovan trud, zaznan užitek, zaznana nadležnost, personalizacija, okoliščine uporabe, Združena teorija o tehnološkem sprejetju in uporabi, Pakistan. Full text (file, 1,72 MB) This document has more files! More... |
|
|
|
8. Stigmatizacija oseb z motnjami hranjenja in iskanje pomočiTajda Rimc, 2022, undergraduate thesis Keywords: motnje hranjenja, vzroki, vpliv spola, vpliv družine, vpliv vrstnikov, družbeni ideali, posledice, stigma, predsodki, pomoč, socialno delo Full text (file, 1,49 MB) |
9. Negativne reakcije na resničnostno televizijo v SrbijiKatarina Šašić, 2024, master's thesis Keywords: televizija, resničnostne oddaje, negativni vpliv, mediji, programi, družbeni razredi, fokusne skupine Full text (file, 957,13 KB) |