1. Analiza odnosov med ponudniki in povpraševalci na trgu trženjskega raziskovanja v SlovenijiAndrej Muževič, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, trženje, poslovno komuniciranje, tržne raziskave, ponudba, povpraševanje, trg, raziskave, analiza Full text (outside link) |
|
3. Možnosti vstopa podjetja Medex d.d. na švedski trgNeva Lepoša, 2007, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, Švedska, živilska industrija, podjetje, Medeks, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, izvoz, okolje, konkurenca, trženje, poslovno komuniciranje, strategija Full text (outside link) |
4. Možnosti vstopa podjetja Nevron d.o.o. na češki in slovaški trgBarbara Balažič, 2008, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, telekomunikacije, podjetje, Nevron, poslovanje podjetja, internacionalizacija, zunanja trgovina, konkurenca, analiza, strategija trženja Full text (outside link) |
|
6. Razvoj strategije trženja poslovnega razreda podjetja Adria Airways d.d.Maša Kmet, 2009, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, letalski promet, podjetje, Adria Airways, proizvodi, trženje, strategija trženja, razvoj, poslovno komuniciranje Full text (outside link) |
7. Vstop ekološke hotelske verige Scandic na slovenski trgJerneja Ažman, 2008, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, hotelirstvo, podjetje, Scandic, okolje, varstvo okolja, strategija, trženje, poslovno komuniciranje, konkurenca, analiza Full text (outside link) |