izpis_h1_title_alt

Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
ID Kobolt, Alenka (Avtor), ID Caf, Bojana (Avtor), ID Brenčič, Irena (Avtor), ID Lesar, Irena (Avtor), ID Rapuš Pavel, Jana (Avtor), ID Pelc Zupančič, Kristina (Avtor), ID Peček, Mojca (Avtor), ID Metljak, Uroš (Avtor), ID Potočnik, Špela (Avtor), ID Verbnik Dobnikar, Tatjana (Avtor), ID Cimermančič, Zdenka (Avtor), ID Dekleva, Bojan (Recenzent), ID Razdevšek-Pučko, Cveta (Recenzent)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.biblos.si/lib/book/9789612531362 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj "prostor pod soncem šole" vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače "drugačen".

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:vedenjske motnje, čustvene motnje, odklonsko vedenje, otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, pedagoška psihologija, elektronske knjige
Vrsta gradiva:Zbornik
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Pedagoška fakulteta
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/RUL-51732 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.3(082)(0.034.2)
ISBN:978-961-253-136-2
COBISS.SI-ID:268012800 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:5969
Število prenosov:661
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj