Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
ID
Kobolt, Alenka
(
Avtor
),
ID
Caf, Bojana
(
Avtor
),
ID
Brenčič, Irena
(
Avtor
),
ID
Lesar, Irena
(
Avtor
),
ID
Rapuš-Pavel, Jana
(
Avtor
),
ID
Pelc Zupančič, Kristina
(
Avtor
),
ID
Peček, Mojca
(
Avtor
),
ID
Metljak, Uroš
(
Avtor
),
ID
Potočnik, Špela
(
Avtor
),
ID
Verbnik Dobnikar, Tatjana
(
Avtor
),
ID
Cimermančič, Zdenka
(
Avtor
),
ID
Dekleva, Bojan
(
Recenzent
),
ID
Razdevšek-Pučko, Cveta
(
Recenzent
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.biblos.si/lib/book/9789612531362
Galerija slik
Izvleček
Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj "prostor pod soncem šole" vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače "drugačen".
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
vedenjske motnje
,
čustvene motnje
,
odklonsko vedenje
,
otroci s posebnimi potrebami
,
inkluzija
,
pedagoška psihologija
,
elektronske knjige
Vrsta gradiva:
Zbornik
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/RUL-51732
UDK:
37.015.3(082)(0.034.2)
ISBN:
978-961-253-136-2
COBISS.SI-ID:
268012800
Datum objave v RUL:
10.07.2015
Število ogledov:
6644
Število prenosov:
708
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj